Hatice59 canım özel hastane vakaları da yok değil sonuç olarak. Çok tanınmış bir doktorun bile hatası sonucu bebeğin kaybına neden olup üstüne yeni doğum yapmış kadını dövdüğü haberini gördüm. Üstelik bu doktor ciddi anlamda isim yapmış bir kadındı, muayene ücretini söylemiyorum bile.. yani devlet yada özel fark etmiyor, doktorun iyi olması önemli. Biraz şans işi, özele gidersin ama doktorun olmaz bişey olur son dakika hani anlatabildim mi. Ben şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum doğumu. Bir kez kontrole gittim ve inanılmaz büyük bir yer evet odaları tek kişilik ve banyolu. Gittiğim hiçbir özele benzemiyordu çok daha iyiydi şartları bana göre. Dediğim gibi özel kötü savunmasında değilim ben, sadece tercihimi belirttim :) hayırlı doğumlar nasip olsun hepimize inşallah..