2melek_annesii ben doğumu acı çekmek olarak görmüyorum, mucizevi bir an ve bebeğimizi birlikte karşılamak istiyoruz. zaten özel ebe desteği de alacağım bu süreçte tabiki herkesin görüşü farklı olabilir. Belkide hiç doğum yapmadığım için öyle gelşyordur bana 😬 ama bende hem fikirim hastane konusunda doktoruna denk gelmek, hemşiresine denk gelmek de önemli. Ben şu an profa gidiyorum çapanın emekli hocalarından. Ondan önce avrasya hastanesinde bir doktora gittim ve o kadar küstahtı ki bir kaç ay sonra bıraktım. Özel hastanede taniki daha avantajlısın özellikle A plus hastanede muhattap bulabiliyorsun devlette bazı doktorlar ve bazı hemşireler çok sert davranıyorlar , iletşim kuramıyorsunuz. Ama genele yaymamak lazım. İyiside vardır kötüsü de. Ama ekonomik durumum elverdiği sürece devlete adım atmam duyduklarımdan sonra🙏