Serap2 serqp hanımcım aynı yerdeyiz muhtelemen önceki yazışmaları okumadan celallendiniz bende aynı şeyi söylüyorum zaten, bütün devlet hastaneleri keşke aynı standartta olsa diyorum keşke olsada hepimiz devlete girsek diyorum. Hanımlar anlatıyor işte , bir yerde rezil muamele görürken bir yerde çıta yükselmiş. Müneccim değiliz ki nerden bileceğiz?? Aynı standartlar yakalanmadan sistem düzelmeden aynı sorunlar devam edecek. Siz iyisine denk gelmişsiniz yoldan 10 kişi çevirn 7 sinin kötü anısı var. Kötü oran bu kadar yükaekken polyannacılık yapamıyorum. Netice herkes ayağını yorganına göre uzatır. Kimseye devlete girmeyin zaten demiyoruz diyemeyizde. Allah herkesin yardımcısı olsun. Herkesin doğumu gönlüne gçre olsun🙏