Benim yaşadığım şehirde devlet hastanesinde çift kişilik odalar fakat pandemiden ötürü tek kişi kalınıyor, erken doğum ihtimali üzerine bi gün kalmam gerekti hemşireler harika ilgiliydi. Tatlı dil Güler yüz çok beğendim nasip olursa devlette düşünüyorum bende. Ama uygun fiyatlı özel hastane olsa orayı düşünürdüm burda bi tane özel var orası da çok pahalı çünkü