2melek_annesii bence doğumdan ne beklediğinize bağlı, mesela ben eşimin doğuma girmesni istiyorum, foğuma fotoğrafçı girsin istiyorum. Ve eğer bir olumsuz durum yaşarsam yanımda olan hastanede doğum yapmak istiyorum. Daha hoşgörülü ve konforlu bir doğum süreci yaşamak istiyorum. Sancıyı ben çekiyor olsam da bunsaydıklarım devlette sunulmuyor. Bir de mesela şöyle bir şeye şahit oldum. 2 arkadaşım aynı zamanda erken doğum yaptı. Biri istanbulda koç hastanesi diğeri rizede devlet hastanesi ikisininde bebeği küveze kondu. Rizede olan 8 aylıktı ist olan 7 aylık. Koç hastanedi her gün n anneyi aldı bebekle temas sağladı anne sütü sağıp götürmesini istedi. Rizede anneyi bir kere bile almadılar, anne sütü istemediler. Ve ist olanın bebeği daha çabuk iyileşti çıktı. Diğeri daha büyük gelişmiş olmasına rağmen kötüleşti kötüleşince aradılar gelin bebeği görün diye.. Bence hala çok çok eksiğimiz var. Bir acıbadem bir amerikan hizmeti sunduğunda devlette doğurmak isterim bende🙏