Melisa_eker oğlumu 11 haftalıkken bildi dr. Sonra 16. Haftada gitmiştik kontrole eşim yanlışlık olmasin diye bidaha sordu yine erkek dedi eşim kesin mı falan demeye başladı öyle görünüyor demişti:)) ilk bebeğim hep kız olsun istemiştim ama hayırlısı diye de dua etmiştim erkek oldu :)