2zannisi Ah ya kıyamam size..benimde çok zordu kabus gibi günlerdi ve geçmeyecek sanıyordum çok iyi anlıyorum sizi..benim doktorum zofer 8mg vermişti ve haftada bir muhakkak serum takılıyordu. Ancak zofer ve serumla kendime geliyordum. Ağlıyordum kimseyle konuşmak istemiyordum resmen..ama geçecek psikolojinizi sakın bozmayın çok az kaldı inşallah..doktorunuza zoferi sorun birde belki o iyi gelir sizede