Sedamurat Canım adetim 5 gün gecikmişti benim test yaptım çift çizgi çıktı ikinci çizgide çok belirgindi sonra doktora gittik 2 gün sonra kan testi yapıldı değerim 809 du 1 hafta sonraya randevu verdi doktorum kese için gittiğimiz de 5+4 de gittik doktorum karnımdan baktı ve kesenin yanında bişey daha gördüğünü söyledi ve alttan vajinal muayene yaptı ve iki kese olduğunu gördük ikiz gebesin dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdığın da 7+1 de hem bebeklerimi gördük hemde ikisinin de kalp atışlarını duyduk 🥰
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥰