sukran97 NefesDeniz bizde 23 haftalığız aynı şekilde kız altta oğlum yukarda hareketlerini net hissediyorum ben sağlı sollu vuruyorlar 😂😂
NefesDeniz sukran97 Yaaa aynıyız resmen süper🥳 Ay çok fena oluyor musunuz sizde vallahi ben bazen oturduğum yerden zıplıyorum😀
sukran97 NefesDeniz olmaz mı bide benimkiler hep kasıklarım da afedersiniz bi vuruyorlar küçük abdestim geliyo 😂😂🙈hep aşarda hareketleri çok nadir göbek deliğimin üstünde falan hissediyorum🥰😂
Cansu101706 NefesDeniz NefesDeniz benim ablamında ikizleri var ama 13 yaşına girdiler. Onun iki kız benim iki erkek. İnsan kendinde olunca çok farklı oluyormuş ben şimdiden oturamamaya başladım. Sonumuz hayrolsun😂😂
NefesDeniz Cansu101706 Maşallah ailecek ikiz süpermiş 🤩 Aynen zorlayıcı süreçler Allahım yardımcımız olsun.bende çoraplarımı giyerken nefesim kesiliyor sanki 30.haftalarda filan yuvarlancaz sanırım😀
NefesDeniz sukran97 Amaann oraya sıkışmışlar perişan ediyorlar annelerini😀 Benim komple göbeğimdeler maşallah sanki vızır vızır geziyorlar gibi..özellikle yemek yiyim aman allahım çıldırmalık parti oburlarsa demek😂😋💖
Cansu101706 NefesDeniz canım peki ayrıntılı ultrasyon oldu mu benim iki gün sonra. İkizlerde ne kadat sürüyor
sukran97 NefesDeniz maşallah 🧿🧿Allahım sağlıcakla kucağımıza almak nasip eder inşallah bebişlerimizi arada karnım çok gerginleşiyor sizde de oluyo mu
NefesDeniz sukran97 Amin inşallaaahhh🧿 Ay evet oluyor özellikle akşamları çok sert ve gergin oluyor. Olduğu an hemen evin içinde yürüyorum ve sıcak duş alıyorum. Çok rahatlatıyor aklınızda olsun. Mide yanmalarınız var mı sizin benim birkaç gündür başladı :(
sukran97 NefesDeniz benimde bir haftadır oluyo mide yanmam özellikle yemek yedikten sonra çok kötü oluyo sade soda içiyorum bende her akşam faydasını görüyorum😍
NefesDeniz sukran97 Bende hergün içiyorum maden suyu ama geceleri başlıyor. Tuvalete kalkıyorum mesela bir anda yanmaya başlıyor rennie verdi doktorum onu hemen içiyorum.
sukran97 NefesDeniz gaviscon da çok iyi geliyormuş aklınızda bulunsun sizin doğum için bi tarih verdi mi doktorunuz acaba
NefesDeniz sukran97 Evet onuda söyledi dokturum ondan da alıcam ikiside olsun evde:) evet inşallah nisan ayının 1 ile 10 arası dedi. Size bişi dedi mi doğum için?
Ikizdeniz Cansu101706 normal canm bazen ben endiselenirdim neden birisi az hareket ediyor ya da bazen hic etmiyor diye karnindayken belli oluyor benim az hareket eden digerine gore uslu cikti😊
Fadime_56 Cansu101706 sizin cift yumurta ikizimi ıkisinin kesesi aynı anda mi gözüktü yada gec döllenme mi olmuş sizinki
sukran97 NefesDeniz bana da nisan ayının başını beklerlerse çok çok iyi dedi vaktinde sağlıcakla doğarlar inşallah endişe ediyorum bende bazen erken gelirlerse die Allah hakkımız da hayırlısını nasip eyler inşallah🥰🤲
NefesDeniz sukran97 Hiç aksini düşünmeyelim bence Allahın da izni ile nisan başında alacağız bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza🙏🏻😍 Mini mini koç burcu bebeklerimiz olacak😀
2zannisi Ben de 13 haftalik tek yumurta ikizlere gebeyim:) kacinci haftada hissettiniz acaba hareketlerini ve kacinci haftada karniniz cikmaya basladi bende henuz tik yok😁
NefesDeniz 2zannisi Maşallah sizede🥳 Elinizi karnınızda tuttuğunuzda şu anda bile çok hafif pıt pıt hissedersiniz. Ben ilk 13.haftamdı sanırım hafif hissetti ama tam olarak artık vurduklarını 17-18.haftada hissettim. Karnımda 13.haftamda belirgindi
sukran97 NefesDeniz ayy Allahımm inşallah dualarımdasınız güzel doğum hikayelerimizi de burda paylaşırız inşallah🥰❤️🤲