balyanakoglum 38+5 de doğumu başladı benim yengemin kendi sancısıyla doğurdu ama bebeği kakasını yemişti hemen gözetime alıp müdahale edildi bebeğin gelişimi iyiyse ona göre öyle diyordur doktorun sana yani doktor sonuçta o bir bildiği vardır ki öyle demiştir ister özelde yap ister devlette ama doktor yapılması gerek diyorsa bi bildiği vardır çünkü bizim zevkimize bırakılacak birşey değil bu