Kızlar gebeliği boyunca devlete hiç giriş yaptırmayıp son zamanda giden var mı 🤔 ben hep özele gittim devlet girişim yok.doktoeum 40 dan sonra beklemem başlatırım suni ile doğumu diyor. Devlette de 42 ye kadar bekliyorlar diye biliyorum. Devlete Bi muayne olsam acaba terslerler mi neden kendi doktoruna gitmedin diye 🙄