T_nisaa balyanakoglum bence böyle düşünmekte çok haklısınız 41-42 ye kadar beklenebilir 100 yıl önce tüm bebekler kendi sancıları ile doğuyordu bence herşey yolunda ise eğer tabikş sürekli takipte olun ne gerek suni sancıya sonra olmadı hooop sezaryen 😒 ben ne yazık ki doktorlara güvenemiyorumm
balyanakoglum T_nisaa sizin gibi düşünüyorum 🤷♀️ tabi bu düşüncem bebekte problem olmamasından da kaynaklı. Şu an zaten 3 4 cm açıklığım var biraz daha beklesem sancım gelir diye düşünüyorum. Bakalım pazartesi günü detaylıca anlatacağım bu düşüncemi doktora