Smaa ben orada Celal Ardıç a gidiyorum annemin de doktoruydu. Hatta ailemizdeki bütün bayanlar ona gitti denebilir. Asla insanı kasıp germiyor , çok bilgili ve çok başarılı bi doktor. Hatta tüp bebek deneyip çocuğu olmayan bi tanıdığım ona gitti ve normal yolla çocuk sahibi oldu. Kesinlikle öneriyorum .