Esse hayır 14 eylülde doğum yaptım bir önceki dikisin altını temizleyip tek dikiş yapıldı plesanta rahmim e yapışmış görememişler onu kazımışlar ameliyatta tüplerim bağlandı 2 saati geçmiş ameliyat iyi iyi sıkıntı yok demişler ama yalan bir tanesi ağzından kaçırdı ameliyatta nabız gitmiş ve solunumum durmuş makinaya bağlamışlar beni oğlum 3260 gram doğdu 50 cm 36.0 da doğum yaptım kuvezde şuan cuma sabahtan belli