Güzelyalı hastanesi tecrübem malesef ki kötü bitti benim.Bebeğimi kaybettim
İsmini dahi duymak istemiyorum.
Bebeğimin kalp rahatsızlığını doktorum göremedi. 37 hafta boyunca..!
37. Haftamda Ebru Tarım’a gittim tanıyı koydu.
Size tavsiyem doktor seçiminiz kim olursa olsun en az birkaç kontrol Ebru Tarım’a gitmeniz.