Ramos Ama nedense yayinlaNmadi daha ilgi çekecek konular mi lazim.? Doktor tavsiyesine ihtiyacım var ve acil
Rumeysaakskin Deletedmom20 şehir hastamesine doktordan memnun kaldiniz mi gercekten dogum yaptiysaniz yardimci olur musun
glam Cüneyt Evrüke. Bildiğim kadarıyla balcalı’nın da doktoru. Ayrıca özel muayenehanesi var ziyapaşa’da
Rmyskrkus ipeksfr ben önermiyorum 9 ay gittim ve tehlikeli gebeliğin beni doğum yaptığım gece izin aldı izinliyim gelemem dedi kuzenimde sane son iki sefer başka doktora gitmişsin git o doğursun benim hastam değilsin dedi ortalığı yıkınca doğumunu yaptırdı feli gibi araştırarak gitmiştim oysaki ilk doğumunda ortada bıraktı sevgi hoca girdi doğumuma şimdide o girecek
Minnosannesi Ramos bende özel adana hastanesinde mehmet cazip kocabagli ya gidiyorum ve cok memnunum ablam da ona gitmişti doğumu o yaptırdı o da cok memnun kaldı
1kiz1erkekannesi Minnosannesi bende onda dogum yaptim ikinci dogumumu 3 de gittim esi cok asagidaymis bana demedi ultrason cok kotu ama
Gunespktz3599 Minnosannesi bende ona gidiyorum daha ilk bebegim orda ozel odami veriliyor birde esimizi dogumhaneye aliyorlarmi?
Cakil01 Ramos Ben de medline Nursel hanım a gidiyorum tavsiye ederim, fakat doktorla birlikte hastaneden muayneden ve doğum ücretlerinden bir beklentiniz var mı bu da önemli☺ her doktor ve hastane aynı fiyat aralıklarında değil çünkü☺
Minnosannesi 1kiz1erkekannesi bana söyledi 3 hafta önce ordaydım bebeğim biraz asagidaymis düşük riski yok ama aşağı da çıkar yukarı korkma demişti bilemedim 🙄