zepbjk ayyy benimde en son 3300 dü inşallah çok kilo almamıştır benim bebişte kanalda değildi bence sezeryan olucaz 🙄 benim bebek bırak aşşağı inmeyi git gide yukarıya çıkıyor artık oturamaz oldum ve sanırım sezeryana bile tamam dicem artık mecalim kalmadı çatı kemiğim ve sırt bel ağrılarımdan 😞😞 bende heyecanla bekliyorum ama normal doğuma dair hiç umudum yok🙄🙄🙄🙄🙄 inşallah en geç haftaya kendileri gelirler 😢