Nur1903 çok özür dilerim geç yazmak istemem ama hiç müsaitliğim yok. Akşam 9da başlandı, sabah 7ye kadar 2 cmde kaldım. Sabah 8 gibi 3-4 cm oldu doktor geldi suyumu patlattı ondan sonra çok hızlı ilerledi 10:30 gibi 8cm dediler sonrada hazırlık vs derken 11de doğurdum. Suyu patlatmasalar o açıklıkla 2-3 gün beklerdim heralde😂 Süreç toplam 14 saat sürmüş