zepbjk Yorumun içimi rahatlattı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 bende perşembe günü çatı muayenem yapılacak 31 ocakta günüm doluyor normalden de korkuyorum biraz. Aslında iki doğumdan da korkuyorum…. Suni istemediğimi söyledim 38iz hala ne su ne Nişan yok hiç bişey sanırım sezeryan olucam yorumun içimi bi nebze de olsa rahatlattı 🌸🌸🌸 riske atmak istemiyorum bebeğimi