Minikbebisim Nur1903 bende son 9 gözüküyor gelir diye bekliyoruz daha tık yok en son 2 gün önce gittim 2 cm açıklık var nasıl sancin yok dedi nstye girdim 3 kere hiç sancı felan çıkmadı doktor şok ne nişan ne su hiç bişey yok günümüz geçmese iyi bari 😁😁
Minikbebisim Nur1903 onu da bence doktor yaptı böyle bı çatı muayenesi yok 😁😁 bildiğin içeriyi karıştırıyor kurcalıyor 🤦🥴
Meleklerim07 alindas merhaba bizde de durum aynı ağrı kasılma var son 9 ama herhangi belirti yok pazartesi nst yı göreyim dedi doktorum
Meleklerim07 Birde ssvd adayıyım doğumun başlamasını bekliyorum artık geceleri cok fazla sirt ağrım var 38+5 iz bugün
Nur1903 Meleklerim07 aaa ne güzel ssvd yapacak olmanıza çok sevindim umarım Doğumdan sonra iyi ki dersiniz👍🏼
Nur1903 sdkince benimde aynı ama ben salı günü gideceğim tekrar çatı muayenesi olacağım keşke olmasam duyacaklarım maalesef beni endişelendiriyor kesin yine açıklığım yoktur kanalda değildir vs bu durumda çok stres oluyorum 🤨
sdkince Nur1903 bende Pazartesi gideceğim doktor 9da gel dedi ama nolcak bilmiyom bende Doğuma almaz inşallah😳
Nur1903 sdkince bence almaz ama en son çare sanırım suni sancı alacağız kendiliğinden sancımız gelmezse 🥺🙄