Dilaraksb18 Dyguuuuuu 5+5 im sadece bel ağrısı ve karın acılarım var kusmalarım daha başlamadı daha ve keseyi de görmedik daha ayın 12 sinde gidicem doktora gittiğimde Allah nasip ederse 7 haftalık olucam kalp atışını bebeğide görürümm inşallah 🙏🙏
Trabzon6161 Dilaraksb18 merhaba karın ağrım var benimde iki gündür asla gitmiyor yarın regl olma tarihim ama bilemedim ilk kez oluyor ara ara kaşık ağrısı ama iki gündür karın orta üst kısmında bir ağrı var sizinde mi aynı acaba
pelin0108 Dilaraksb18 ben bugün 7 haftalık oldum ama 5 haftalıktı ögrendıgım de ozaman keseyi de bebeği de görmüştüm tam 6 hafta ya girdiğimde de kalp atışlarını duydum çok şükür umarım bı an önce sende duyarsın 🙏🙏🙏🙏
Yagmurr277 Papiii 4+6 yım bendede kasık bel ağrısı fazla ilk hamileliğimde böyle değildi yarın ilk kontrole gideceğim bi kalp atışını duysaydık hayırlısıyla🙏🏻🙏🏻
Minnakkk1 Tubetub Papiii bende öyle 4 haftalık bugünntam yarn kan tahlili yaptırıcam inşaAllah skıntı yoktur
Papiii Yagmurr277 inşallah canımm normal diyorlar ama ağrı için rahim kendini hazırlıyor bebek yerleşiyor diyorlar inşallah sıkıntı da olmaz bende perşembe günü gideceğim ilk kontrole bakalım
Papiii Minnakkk1 aynıyız he ne güzel 😊 ben regliden 4 gün önce kan verdim 12 ile öğrendim sonrasında kan veremedim yasaklar yüzünden idrar testi ile kontrol ediyorum koyulaşıyor yarın kan vereceğim inşallah
Minnakkk1 Papiii bende reglıden bi gün önce yani dün test yaptm ve baya koyu cıktı yarmda kan verıcem saglık ocagmda beta için umarm hersey güzel ilerler ve saglıcakla kucagımıza alırız bebıslerımızı
babymert061 5+5 . Gundeyim. Kasik agrisi ara ara oluyor. Mide bulantim olmadi. Ama siskinlik var. kalp atisini duysak da rahatlasam
BegumIscanTunc Dyguuuuuu 10+4 haftaligim ama 6 haftadan beri mide bulantısı,ateş basma, iştahsızlık var şu aralarda mide yanması ve gaz sancısı var