Sarinko Sedamurat benim de var canım kasık ağrılarım 5+1 deyim umarım bir an önce geçer bazen korkutucu oluyor.
Dyguuuuuu Beril91 merhaba, evet normal ama yine de ani hareketlerden kaçınmanız gerekiyor. Hemşireyim . İstedğiniz soruları sorabilirsinz.
Beril91 Dyguuuuuu ya benm ani kalçama agrı giriyor arada, beni tedirgin etti. Daha gidemedim doktora ilk ptsi randevu aldım
Kdk Dyguuuuuu 5+1 gün boyu yatış pozisyonundayım. Normalde yatmayı severim ama zorunlu olunca bi bıkkınlık geldi🙃 arada regl ağrılarına benzer ağrıları saymazsak iyiyim şükür 🙏🏻
bsracvk Merhaba benimde 5+4 olduğunu öğrendik bugün gittik ama sadece ultrosonla baktı ve daha duyulmaz dedi bir sonraki 13 ocak inşallah bekleyen Herkes duyar kalp atışını 🙏🏻🙏🏻
Beril91 bsracvk sizden kan tahlil falan istediler mi sadxe ultrasonla bakıldı mı ? Ben de ptsi gidicem ilk
Ftmgl1 Bende şuan 4+2 deyim daha doktora gitmedim pazartesi gidicem öncesinde bir kimyasal bir düşük yaşadım çok tedirginim hiç sevinemedim bile 😢 kasık ağrısı bel ağrısı arada bulantı oluyor
Tubetub Ben 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu. Doktora gittim kese ve bebek görünüyordu ama kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi. Hala şoktayım. Karmakarışık hissediyorum. Hem çok mutluyum hem çok korkuyorum.
Minnakkk1 Tubetub Papiii bende öyle 4 haftalık bugünntam yarn kan tahlili yaptırıcam inşaAllah skıntı yoktur