Minnakkk1 Papiii bende reglıden bi gün önce yani dün test yaptm ve baya koyu cıktı yarmda kan verıcem saglık ocagmda beta için umarm hersey güzel ilerler ve saglıcakla kucagımıza alırız bebıslerımızı
Papiii Minnakkk1 inşallah canımmm bende sağlık ocağına gideceğim yarın orada kayıt açtırmak gerekiyormuş sanırım ki tek sıkıntısı sonuç ertesi güne kalıyor diyorlar o kötü 🙈
Papiii Minnakkk1 internette baktığım da ertesi gün yazıyor canım bide 10 dan sonra kan almıyorlar diye biliyorum zaten
aylin08166 Dyguuuuuu öğrendim ama yanındada kötü haber öğrendim kese yanında kan pıhtılaşması var kan sulandırıcı iğne oldum progestana başladım riskim var nolur dua edin bana
Tugcegnc Arkadaşlar benim adetime göre 5 haftalık hamileyim ilk kan testi yaptırdığımda 93 dü 5gün sonra tekrar yaptırdım 234 çıktı çok mu düşük sizce
Papiii Tugcegnc canım çok ciddi bi düşme durumu yok burda sonrasında güzel yükselen değerler okudum ama yine de bi doktora gitmekte fayda var takviye bişeyler yaparlarsa
pelin0108 Dilaraksb18 ben bugün 7 haftalık oldum ama 5 haftalıktı ögrendıgım de ozaman keseyi de bebeği de görmüştüm tam 6 hafta ya girdiğimde de kalp atışlarını duydum çok şükür umarım bı an önce sende duyarsın 🙏🙏🙏🙏