Mutsuz_kadin 5 sene tedavi gördüm hep çikolata kistlerim vardı tüplerime zarar verip verilmediğine baktılar tüplerim açıktı ama hamilelik oluşmadı bende filimden sonra ama rahim filminden sonra hamile kalan çok akrabam oldu tüplerdeki hafif tıkanıklığı açıyo verilen ilaç faydasını gören çok örnek oldu çevremde