Mutsuz_kadin Kızlar bugün doktorum rahim filmi çekilmem gerektiğini soyledi çekilen varmi ağrı oluyormu birde Hamile kalanınız varmi rahim filminden sonra bana dedi rahim filmi sonra aşılama olucak dedi
nesibe_baris Mutsuz_kadin işlem sırasında ilacı verirken ağrı oluyor oda geçiyor sonrasında bende bişey olmadı dayanilacak şekilde ağrı
Ebru555 Mutsuz_kadin ben narkozla oldum baygın oldugum ıcın anlamadım uyandıgımdada kanama agrı olmadı
Emel38 Mutsuz_kadin anestezili çektir konforlu bir hastanede.ben çektirdim ve gebe kaldım.16 haftaliğiz teyzesi 😁..çok şükür
Mutsuz_kadin Emel38 oyyy maşallah universite hastanesinde çektirmeyi düşünüyorm özelde 1.500 dediler üniversite hastanesinde 158 liraymış galina orda çektirmeyi düşünüyorm peki özel değilse sizde bir sorun varmıydı
Ebru555 Mutsuz_kadin suan 29 +5 gunluk hamileyim ama benım fılımden sonra 1 sene olmadı ılaclar la oldu tabi rabbımın ıstegıyle oldu
Mutsuz_kadin Emel38 Anladm cnn benim aşılama falan denemişlerdi sana demi bende yumurtlama bozukluğu varmış rahim filmi cekelim sonra aşılama dediler ama bana
Emel38 Mutsuz_kadin tüplerine baksınlar kapalıysa açsınlar.ben 2 kes hsg çektirdim..tüpler açılınca şükür gebe kaldım..
Mutsuz_kadin nesibe_baris ay ne güzel sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah inşallah bend ekalabilirim
mavis24 Mutsuz_kadin ben 2 defa çektirdim ama muayene olmaktan bişe rahatsız olan biri olarak anestezili çektirdim diğerine cesaret edemedim herkesin acı Eşiği farklı oluyo ben göze alamadım
burcu_1322 Emel38 canım ilkinde kapalı mı çıktı ikinciyi çektirince mi açıldı peki filmden ne kadar sonra gebe kaldın
mavis24 Mutsuz_kadin 5 sene tedavi gördüm hep çikolata kistlerim vardı tüplerime zarar verip verilmediğine baktılar tüplerim açıktı ama hamilelik oluşmadı bende filimden sonra ama rahim filminden sonra hamile kalan çok akrabam oldu tüplerdeki hafif tıkanıklığı açıyo verilen ilaç faydasını gören çok örnek oldu çevremde