Mutsuz_kadin canım ben ozelde anestezi ile yaptırdım ne işlem sonrasi ağrım sancim oldu ne de kanamam oldu fakat esimin yengesi devlet hastanesinde anestezi uygulamadıkları için anestezi almadan yaptırdı işlem sırasında korktuğu için kendini kasmış canı yanmış sonrasında da biraz sancısı olmuş