Gamze1327 NurEto ben yaptım adetim bittiği gün abdestimi aldım ve yaptım. O ay hamile kaldım 31 haftalık hamileyim şimdi çok şükür 😊
NurEto Gamze1327 allah bağışlasın inş 🤲🤲 adet bitiminden sonra yaptım dediniz kaç gün kaldı ve sdece 1 kez mi yaptınız o ay yakıyı
annebali12 NurEto ben yakı yapıştırdım ama dayanamadım fazlasıyla kaşındı çıkardım hemen bir ağrı hissetmedim ama. 1 hafta sonrasında kara sakız vardı onu eritip yapıştırmışlardı belime faydasını Da gördüm. Böyle şeyler beli çekip yumuşatıyor daha kimi erkeğe bile yaptıklarını duymuştum☺️
Gamze1327 NurEto evet bir kez yaptım 5 gün kaldı sırtımda daha sonra da ben çıkardım zaten kendisi kalkmadı baya yapışmıştı kaşıntı falan oluyor baya da dayandım ben
NurEto Gamze1327 dayancam artık 3 yıldır deniyoruz yok olmuyo hastaneden de korkuyoruz 1 yıl oldu pandemiye bizim burda azalmışken bi denim dedim olmazsa subatta gidicez
Jrhazar BilmemKacYilOldu merhabalar 2 günde bir değiştirmek mi gerekir yoksa 5gün boyunca full mü kalıcak? Bardak çektirdiniz mi peki
BilmemKacYilOldu Jrhazar hayır degsmeyin bence değişmek isteyenler var ama zaten yakı ilk ğc gün kendi bırakmadan siz cekmeyin Almah korusun yakıcı oldugu için çekildiği zaman deriye asırı zarar veriyor . kaldın sadece biraz fazla agrı yanma ve 3.gun sonunda kasıntı olacak disinizi sıkacaksnz artık. bardak falan vurmadım hiö .yakı ile birkaç incir havuc suyu kürü kullandım 21gün boyunca .sabah aksam içtim.ertesi ayda hamile kaldım .
BilmemKacYilOldu vuslatim34 yok kalmıyo 3 gğn boyunca sabit yapısıyo .ondan sonra bel zaten istedigi sıcaklıgı aldıktan sonra otomotikk olarak kasıntı yoluyla cıkarttırıyo
Gamze1327 vuslatim34 yakı delikli olduğu için duş aldım zaten duş alınca da kalkmıyor çok iyi tuttuysa ancak kendim çeke çeke kaldırdım sonrasında
Bfduam BilmemKacYilOldu bilakis bilgilendirdigin için teşekkür ederiz. Yakı 5 gün boyunca hep ağrı ve ısı mı veriyor? Bununla birlikte yaptığınız hamile kalmanıza vesile olan bir şey var mıydı? Ve siz kaç ayda hamile kalmıştınız?
Sumc Bfduam ilk takılınca yakıyor bi sonra ara ara hatırlatıyor kendini dayanılmıyacak bir ağrı değil bir de kış olduğu için üşütmüyor 😅
BilmemKacYilOldu Bfduam öncelikle ben yaptım faydasını gördum arkadaslarımdan kime tavsıye ettıysem hepsı yaptı ve tuttu.Rabbimde nasip etti biraz. ilk 1-2gun asırı yanma yanma oluyo özellikle 3satten sonra .ama lütfen çıkarmayın azcık dayancaksnz alırı sıcak olduğundan dolayı biraz agrı ve sızı verıyor.ben 5 gun taktım sonra kasıntı tuttugu zaman cıkardım o sırada bolca iliski ve incir havuc suyu içtim .adetimn bitimin baslayıp21gün boyınca sabah ac karnına aksam yatmadan önce içtim.22.gün bıraktım . hemen ertesi ay hamile kaldım
Bfduam Sumc çörek otu bal karışımında, yumurtlama günlerinde, kasıklarınızda ağrı hissetmiş miydiniz, bende öyle olduda.
Sumc Bfduam canım ben hiç anlamadım yumurtlama günümü. Olduysa da hatırlamıyorum. Ama yumurtlama günlerinde ağrı hisseden oluyor diye biliyorum. Ben sadece iki günde bir ilişkiye dikkat ettim sıcak tuttum kendimi yumurtlama günü olduğunu düşündüğüm günlerde ilişkiyi sabah erken girdik ve sıklaştırdık.
Sumc NurEto canım şifa niyetine sonuçta Allah içini biliyor. Ben o haldeyken abdestimi aldım. Kalmıyorda çıkınca orayı kurula.
Hatice35 NurEto ben daha geçen gün yakı yapıştırdım adetten çıkar çıkmaz ablam belimi zeytinyağı ile ovalayıp bardak attı bardaktan hemen sonra yıkı yapıştırdı o gece sabaha kadar zaten sabahta çıkarttım