Msltms Arasarzu aynen ya bende anlamam valla 😂😅😅 salı günü beni bilgilendir ☺️ Bende çarşamba gideceğim 🙈 doğurupta gelelim 😅😅
minikprensesimm Msltms hımm anladım canım biz henüz 27+5 iz de bilmiyorum hiç hani belli bir zaman da mı yapılıyor doğum ile ilgili bilgi ne zaman veriliyor henüz bilmiyorum 🥰
G19- mom_ bana hiç bişey demedi doktorum doğumla ilgilide bişey demedi sadece haftaya kontrole gel dedi tahlil faln yaptırıp bide kafası hala ters miş
mom_ G19- Baş aşağı dönmediyse belki ondan yorum yapmamıştır doğum ile ilgili. benimde geç döndü çünkü dönmesini bekledi 😊
Msltms G19- ona bir şey demedi ama normal doğuma uygun hatta yaparsın dedi kafası hakkında bir şey demedi bende sormadım 😐 olsa söylerdi herhalde