Nur1903 Bende 37+5 te çatı muayenesi oldum öncelikle korkulacak bir şey değildi asla sadece hafif bir zorlanma hissi oluşuyor ama burda anlatılanlar kadar değildi kesinlikle dediğim gibi biraz zorlanma hissi gibi o kadar 🤷🏼♀️ Benimde bebeğim sanırım kanalda değil açıklığım hiç çıkmadı hafif ön kemik basıklığı varmış ama çatın kötü değil dedi inşallah normal olur kilosu 3300 dü son 9 günümüz kaldı çok kilo alırsa suni sancıya bile tamam demeyi düşünüyorum açıklık için squat yapıyorum plates yapıyorum umarım açılır doğuma dair belirti 0 😳😳😳😳😳
minikprensesimm Msltms kızlar çatı muanesini kaçıncı hafta da yapıyorlar ve doğumla ilgili normal veya sezeryan diye ne zaman bakıp söylüyorlar
Msltms minikprensesimm 37+4 te yapıldı bana o an söylüyor zaten sana çatın dar mı diye 😊 o an konuşuyor yani canım😊
Zeynep-aa Msltms iyi ya inşallah dediğin gibi olur acımaz. Hep korkutuyolar ne gecıyo sankı ellerıne huh😓😄
B0220 Msltms İnan aynı ama apaynı durumdayız 😄 ağrım sızım yokken cihazda nasıl sancı görünüyor ben anlamıyorum bu şeylerden ya 🤔🙄🙄
minikprensesimm Msltms hımm anladım canım biz henüz 27+5 iz de bilmiyorum hiç hani belli bir zaman da mı yapılıyor doğum ile ilgili bilgi ne zaman veriliyor henüz bilmiyorum 🥰
Msltms babyackgz hiçç korkma bence korkulacak bir şey yokmuş🙂 bende çok kasıyordum kendimi korkuyordum yaptıramam diye inan çok kısa sürüyor abartılacak kadar değil yani illa ki zorlanıyorsun ilk başta ama çok kısa sürüyor hemen geçiyor ağrı sızı yok🤗
Msltms Arasarzu aynen canım hayırlısı bakalım ne olacak😊 ama dünden beri gün içinde bi iki defa sancı hissediyorum
Arasarzu Msltms Aynen canım benimde sancı oluyor ama hemen geçiyor 😂 doğum sancısı olsa anlamam galiba
G19- Doktor bir hafta öncesinden söylüyor mu çatı muayenesi olucaksımız diye bana hiç öyle bişey demedi çünkü benimde şuan 36+5 haftaya kontrolüm var 37+4 de ama çatı muayenesi falan demedi hiç herkese yapılıyormu doğum başlamasa bile
mom_ G19- Ben 32. Haftada gittim doktorum 36,5 haftamda çatı muayenesi yapacağını söyledi. Ama kordon, kilo bu gibi ölçümler normal çıktı oyüzden gerçi baş çevresi biraz geniş dedi ama bilmiyorum.
Msltms G19- doktoruna bağlı canım bana son haftalarda yaparız demişti duruma göre ama geçen hafta söyledi haftaya bi bakalım çatına diye
mom_ Msltms Bende alttan dikiş hiç istemiyorum ama sanırım normal doğumda artık bir çok doktor kesi atıyor resmen sezeryan istiyorum içten içe 😔
G19- mom_ bana hiç bişey demedi doktorum doğumla ilgilide bişey demedi sadece haftaya kontrole gel dedi tahlil faln yaptırıp bide kafası hala ters miş
Msltms Arasarzu aynen ya bende anlamam valla 😂😅😅 salı günü beni bilgilendir ☺️ Bende çarşamba gideceğim 🙈 doğurupta gelelim 😅😅