mom_ G19- Baş aşağı dönmediyse belki ondan yorum yapmamıştır doğum ile ilgili. benimde geç döndü çünkü dönmesini bekledi 😊
mom_ G19- bizim 32. Haftada dönmüştü ama doktorum sonrada dönebileceğini herkesin farklı olduğunu söylemişti hatta baş aşağı dönüp tekrar makat gelişine geri dönen bebekler duydum o biraz bebişin isteğine bağlı. 😊
mom_ G19- Doğuma az kalmış ne güzel inşallah biran önce döner bir sonraki kontrolde, dönmezsede sağlık olsun napalım 😊 Bebeğinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle 🙏🏻