Bende bugün oldum , ama normalde sezeryanim haftaya bugün gün aldım zaten netti sezeryan basurdan sebep ama çok fazla kasilmam olduğu için ve bacak aralarim artık çok agridigi için alttan muayene edip baktı , bir parmak ucu kadar var başlamış dedi kendini yorma bu hafta , bir hafta daha bekler sezeryan gününü dedi , beklemek istemezse de artık gelirsin yine alırız hemen dedi , eğer çok kasilmaniz ve alt bölgede ince sızılar felan hissediyorsanız biseyler başlıyor demektir :) benim bebemin kafası da çok aşağı inmiş o yüzden başlamış , bugün 37+4 um bu arada … 38+4 te alacak inşallah