blueberyy00 canım hevesini kursağında bırakmak gibi olmasın herkeste aynı olmaz ama ben de aynını yaşamıştım. Eşimde gördü çizgiyi bende ama varla yok arasıydı aynı senin görselde paylaştığın gibiydi. Ama regl oldum hamile falan değildim gecikmiştim ayrıca testi yaptığımda. Ama sen inşallah hamilesindir kuzum😋🐈