blueberyy00 yagmurakcali canım su an kapalı heryer elimde bir tane normal test var yarın sabah ilk idrarla deniycem varsa çıkar diye umuyorum yine
Balum blueberyy00 ben gecen ay 28 inde adet oldum bu ay ya 2 gun once yada 31 inde olmam gerekiyordu ama suan adet agrim var :(
Balum blueberyy00 bugun test aldirabilirmiyim bilmiyom ama beklicem pazartesi yenkadar gelmezse pazartesi sabah yapicam
Balum blueberyy00 gulummm kahve lekem geldii adet olucam gercekten hic inanilmiyor bu testlere artik resmen cizgi oldugu gibi belli hele canli daha cok belli ama adet geldi inanmayin pek bu testlere insaAllah sen olmazsin insaAllah hamilesindir cnm dualarim seninle
Sedadgn Adetim 3 gün gecikti normal test yapıyorum negatif, bu testte negatif görüp erken gebelik testinde pozitif gören var mı?
blueberyy00 Balum yaaa çok üzüldüm bende beklemedeyim bakalım yarın sabah belli olur çıkmazsa bendede adet gelir büyük ihtimal
momelif Balum cnm bazn ole akinti adet gelimi yerlesmede olablior yinede dikkt et cok adete benzemesse kanaman tekrr test yaptir ama iki test ypmissin ikiside yanılmaz belki kimyasal veya yerlesme kanamasi
Balum Elaaras sanmam yaa hayirlisi olsun 7 inde doktor randevul vardi zaten asilama icin baslicaz insaAllah o umit veriyor bana