Tugcekkkkk ilk evlendik 2 ay korunduk sonra bebek istediğimize karar verip denemeye başladık 1 yıl 8 aylık evliyim ilk 3. Denememizde hamile kaldım ikizdi kalp atışları olmadı kürtaj oldum sonra bir ay korunduk korunmayı bıraktık 4 ay sonra hamile olduğumu öğrendim düşük yaptım kendiliğinden sonra korunmadım doktorda korun demedi üstüne adet görmedim tekrar hamile olduğumu öğrendim bunda kan sulandırıcı iğne felan da kullandım ama olmadı kısmet değilmiş yeniden kürtaj oldum doktor 3 ay korun dedi 3 ay korunduktan sonra bu 3. Ayımdı henüz olmadı bekliyoruz bakalım yarın yeniden gidicem doktora ne diyecek acaba düşündüğüm zaman aslında çok zor hamile kalmıyordum ama pko başladı bundan sonra ne olacak bilmiyorum