Qnne123 blueberyy00 o zmn bekleyebilirsen 1 hafta bekle yok benim gibi sabredememezden erken gebelik testi al yap kesin sonuç cikar
gel_artik_bebegim blueberyy00 bi gölgelik gördüm sanki bence var ben de dün yaptım o kadar aradım böyle bir gölgelik yoktu 😁
annee27 blueberyy00 basin saolsun kuzum rabbim insallah bu defa bebegini saglikla kucagina almani nasip eder 🙏
yusufbebekk447 blueberyy00 ilk resimde göremedim dedim ki maalesef boşuna atmış sonra diğerini açtım sanki var çizgi gerçekten .ben de gebelik testi yapmıştım çok soluk çizgi vardı birkaç saat sonra daha belirgindi.
blueberyy00 yusufbebekk447 inşallah vardır gerçekten yanıltmaz beni günüm geçerse pazartesi kan vericem
aselsura123 blueberyy00 var gibi heveslendirmek istemem ama benimde böyledi üstelik adetim 3 gün gecikti halde iki gün sonra yaptım biraz pembe oldu 1 hafta sonra kan verdim 77 çıktı şimdi 23 haftalık olduk oğluşumla 💙 darısı başına inşallah 😊
blueberyy00 aselsura123 ya benimkinde 1-2 gün var daha adete inşallah bir iki gün sonra tekrar yapacağım
Balum blueberyy00 evet ben goruyorum senin gibi benim testim cikti cumartesi tekrarlicam insaAllah hamileyizdir