blueberyy00 Ben adetime üç hafta varken yapmıştım böyle silik çıkmıştı.İki gün sonra da kan testi vermiştim 2 haftalık gebe çıkmıştım bence sizde de gebelik gözüküyor.Ama bu süreçte çok dikkatli davrandırmıştı doktorum malum bebeğin tutunması çok önemli.Ben hiçbir ev işi filan yapmamıştım.Progeston hapına başlamıştım.