momy853 İlk gebeliğimde 5. Haftamda sabah kafamı kaldıramıyordum. Temmuzda hamile kalmıştım, Mevsimden de kaynaklı olabilir diye düşündüm. Sonra tam yavaş yavaş geçti, azaldı derken, Düşük yaptım maalesef iki buçuk aylıkken kalbi durdu. Tekrar Aralıkta hamile kaldım. Şu an hiç bulantı, kusma, hassasiyet, göğüs ağrısı falan yok. Hatta korktum başta. Sadece akşam bi ara baş dönmesi hafif bulantı var