Leyla5- Yasminyenice hayır ben inanmıyorum açıkçası oğlan görünüyodu kızım olucak neyse sağlıklı gelsin de
La_Liberte momy853 açıkçası daha hamilelğimi herkese söylemediğim için ona hamile olduğumu söylemedim. O yüzden direk soramadım. Haftasına göre gebe kaldığı tarihi hesapladım doğum tarihi de doğru. Kız çıkıyor normalde. Ama erkek olacak
La_Liberte momy853 evet buna göre planlama yapan da var. Bana çok doğru gelmiyor 😊 şimdi benim de tutsa ben kalkıp Çin takvimi çıkıyor demem
eslemeslem Yasminyenice annenin doğum tarihini net bilmek gerekiyor Çin takviminde annemin yaşına 1 yaş veya 2 yaş ekleniyor ona göre hesaplanıyor çoğunluk olarak doğru çıkıyor
La_Liberte Rumeysa10 tarihleri gönderin bakayım son adet tarihi (gebe kalınan ay olsa daha iyi olur) ve doğum tarihi . dipnot: bunlar tamamen eğlence amaçlı