FatRam_1703 evet normal ama tavsiyem buz koy inanılmaz kolay geçiyor ağrın.İlk dozda bana hemşire söylemişti yapmamıştım ağrısı 2 hafta sürdü.2. dozda aşıyı olur olmaz eve gelince yarım saat kırkbeş dakika buz koydum.Az şişti, ağrı hissedince de yine buz uyguladım.Hicbisey anlamadım 3 günde gitti çok şükür