ADamla FatRam_1703 çok normal ben dün ikinci dozu oldum ilkinden beter durumdayım kolum kütük gibi 🤦🏻♀️ bir de üstüne dün kendimi bile kaldıramadım geçtim kolumu
Akgl06 FatRam_1703 bende dün sabah oldum bi sıkıntı yoktu ama bugün ağrı var ve kaldıramıyorum kolumun üzerinde kilolarca un torbası var gibi hissediyorum
Zafsim0801 bus91 kesınlıkle abartılacak bir agrı degıl kesınlıkle 1.hafta sadece yattığımda ters hareket ettiğimde hissetttim çalışan biriyim hiç bir sekılde günlük yaşantımı etkilemedi
FatRam_1703 Ohaezgi Şimdi buradaki tavsiye edenleri okuyunca koydum buz bı yarım saat kadar tuttum inşallah faydası olur.🥺
haziranin25i FatRam_1703 tetanoz aşısının yan etkilerinde vardır. Ben hiç yaşamadım hemşire vurduğun kolunu çok yorma yukarı kaldırma bile dedi cidden hiç hareket ettirmedim ve hiçbir yan etkisini yaşamadım 😂🤭
Sade29 Kızlar bende haftaya olucam tetenoz aşısını 17 haftalık oluyor bebeğim erken degıl mı sizce aşı için
Sebis3232 FatRam_1703 benim kolum 10 günü gecik duzelmedi canım çok ağır geldi bana korkma yani hatta 2. Hafta hâlâ etkileri vardı hareketlerihareketlerim kısıtlıydı normalmjs
Dlkelc09 FatRam_1703 ben 3 -4 gün kolumu kullanamadım normaldir kolonyalı pamukla masaj yapın. 1 ay sonra aşı tekrarlandı o zaman ne ağrı yaptı ne bir şey
Uykulugebe FatRam_1703 normal canım bana da hemşire demişti ertesi gün ağrın olur diye. Ama benim çok olmamıştı kişiden kişiye değişir
Ssabiss FatRam_1703 normal tabii ben de pazartesi günü oldum. 2 gecedir ağrısından doğru düzgün uyuyamıyorum😪
svmm FatRam_1703 3-4 gün kadar sürebiliyor ağrısı sertleşme de olabiliyor 4 sene önce iş yeri için yaptığımda olmuştu ağrı olması normal demişlerdi hamilelikte yaptırdığımda ağrım olmadı