Annelik iste 😇…
benimkilerin arasida tam 3 yas olacak ama öğrendiğmden beri sürekli nasil yapicam nasil edicem ilgisiz kalicakmi çocuğumun psikolojisini bozarmiyim iki cocukla hele ki iki erkek çocuğuyla ailemden uzak nasil yapicam sürekli düşünüyorum ama Rabbim nasip ettiyse vardir bi bildiği ilk oglum prematureydi tek basima baktim hastaneden geldi 2.gunu annem gitti ama tekken daha iyimis iyikide birakmis beni oyle kolaya rahata alismadim ama iste 2.cinin dogumu fazlasiyla endiselendiriyo ikisine nasil yetisicem ya gergin sinirli olursam benimde esim gece gunduz yok is saati belli degil evin hem kadini hem erkegi olmak suan bile yoruyorken o zaman ne yapicam Rabbim guc kuvvet versin hepimize guzelce hayirli bi sekilde gelecege hazırlayalım 🤲