Kubdea Hilal2205 ayy çok teşekkürler. arada 2-3 yaş olsa bu kadar korkmazdım sanki ya da bilemiyorum. Annemler de yanımda değil.. Bebek de nasibiyle gelir rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü de vermez. Sağlıkla doğup iyi insan olsunlar inşallah
Kubdea inci_2020 ayy annelik ne zor hepimizde aynı kaygılar.. Ama kardeş de kardeşe can olur öyle düşünüp rahatlayalım
Kubdea Deletedmom27 ay amiiin böyle gülücüklere umutlu sözlere ihtiyacım var Allah razı olsun senden 😊😊
Deletedmom27 Kubdea senden de Allah razı olsun😘❤️Kötü düşünme hiç,avantajları daha fazla peş peşe olunca.. ki Allah takdir etmiş en özeti..nice bekleyenler var,rabbim eksikliklerini göstermesin herkesin kucağını doldursun🤲🏼🌿
Kubdea Homeless20 benim oğlum sezeryanla doğdu 2 sene olmadan sezeryan da tehlikeli diyolar ona da korkuyorum. Allah ilkini sağlıkla kucağınıza versin sizin de
Habibeee Kubdea benim arkadaşım kızı 6 aylıkken 2 hamile kaldı bi sorun yaşamadı canım sadece sezeryanlı yerim agrıyor diyordu
Betulnuri Kubdea ama bazen süt zehirlermiş canım annem o yüzden kesmiş beni iyice araştır bu konuyu benimde net bir fikrim yok yanlış bilgilendirmekte istemem seni
Kubdea Deletedmom27 amiiin zaten buraya yazarken bile başkalarını gücendirir miyim diye çok endişe ettim. Allah evlat isteyenlere de nasip etsin inşallah canım.
Yunusumm Kubdea canım hiç endişelenme benim oglumla kızımın arasında da 1 yaş var daha iyi oluyo birbirlerine arkadaş oluyolar tabi arada kavgaları oluyo ama
burcu1225 bende sizle aynı durumdayım 1 yaşında oğlum var 5 yaşında oğlum var 1 buçuk aylık hamileyim çok zor olucak benim içimde allah yardımcımız olsun
burcu1225 Kubdea şükür yok ama 1 sınıfa başlıcam yeni doğum yapmış olucam 1 yaşındaki yürümeye başlıcam macera gibi bi hayata giricem zor süreç olucak
Kubdea Betulnuri kuzum eskiler hep öyle derler ama konunun uzmanları hep emzirmeye devam edilebilir diyolar. Yavrumun süt hakkına girmek istemiyorum hiç
tashilal59 Kubdea öyle düsünme canım ya neden ihanet olsun benim oglumda su an 4 yasını 3 ay falan gecti ve 1 ay sonra kardesi dogucak bende bile oluyor o his ama bu dünyada kardesten daha güzel ne varki en büyük miras kardes 🥰💞
Kubdea tashilal59 kesinlikle kardeşi olmasını istiyorum ben de. En iyi arkadaş kardeş oluyor hep. İnşallah evlatlar da öyle sargın olur birbirine
Mammimammi Kubdea 2 ocak da oğlum 1 yaşına girecek. 4 ocak da da doğum yapacağım. Tam 1 yaş olacak aralarında. 4 yaşına yakın bir abimiz daha var. Çocuklar beni zorlamıyor. Uyuması yemesi içmesi ikisinin de iyi. Huysuz çocuklar degiller. Doğacak olan da abileri gibi sakin bir bebek olursa zorlanmam heralde.
Kubdea Mammimammi ayy maşallah ben oğlum da biraz zor bi çocuk açıkçası çok hareketli ve zorla yediriyoruz. Bakalım nasıl olacak
GoldenRose21 Seda5431 hayırlı olsun. Ama neden böyle düşünüyorsunuz sonuçta diğeri de sizin evladınız. Benim oğlum 15 aylıktı ben hamile kalmıştım. Az kaldı doğumuma ve içimde apayrı bir heyecan var . Üstelik ben çalışan bir bayanım . İnanın berbat bir hamilelik geçirdim 8. Aya kadar kustum ve bulantı oldu. Ama oğlumu da ihmal etmedim eğitimini kitabını etkinliklerini aksatmadan yerine getirdim. Kardeşinin olacağını biliyor ve bazen kardeşi hakkında konuşuyoruz:) bence çok güzel bir duygu . Siz de üzmeyin kendinizi ve tadını çıkarın derim
Kubdea GoldenRose21 ben de çalışıyorum o da ayrı bir sıkıntı. Aslında ikisini de düşünüyorum ama insan gözünün önündekine daha çok kafa yoruyor sanırım
Seda5431 GoldenRose21 ben benim evladım demedim ki benim 5.gebeliğim ilk 3 bebeğimi kaybettim hamileyken kızımı dünyaya getirene kadar kaç defa hastanelerde yattım ilaçlar iğneler bu bebeğim de Allah’ın bi lütfu tedavi olmadan hamile kaldım kalp atışını duydum o anki heyecanım ve mutluluğum anltamam herkes yaşadığını biliyor sonuçta bunada şükürler olsun ben elimden gelenin fazlasını evlatlarıma yapıcam tabi sadece benimki endişe korku neler olacağını yaşayıp görecez Allah’ın izniyle 🙏🏻