Bende aynı durumdayım 🤨🙄 37+5 te çatı muayenesi oldum ne kanaldaydı ne açılmam vardı 39+2 ye randevu verdi ama 37 haftanın sonunda 3300 gramdı ön kemiğimde biraz basıklık olduğu için çok kilo alması beni zorlar sanırım… Suni sancıyı bile kabul etmeyi düşünüyorum daha fazla kilo almadan doğsun açıklığım başlasın diye ne yapacağımı şaşırdım günde 100 squat plates 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Ama doğuma dair 0 belirti 🙄