sdkince Oznuryunus bende 39+1 oldum bebek hala kanala İnmemiş Pazartesi 9 da gel dedi doktor ama Doğumdan falan hiç bahsetmedi nolcak bilmiyorum artık😔
sdkince Oznuryunus kontrol etcektir herhalde ben devlete gidiyorum devlettekiler son haftaya kadar beklermiş diyorlar