Zombicikk Gelecegin1annesi- sodyum değerleri düşük olanları içersen daha yararlı olur . Afiyet şifa olsun
058elf Gelecegin1annesi- doktor bana özellikle iç dedi canım bi sakıncası yok bebeğe de yararı var, ama sade olacak meyveli değil :)
Gelecegin1annesi- 058elf vallaha hamilelik boyunca en çok sevindiğim şey oldu soda içebilmem zararı olmaması 😊
058elf Gelecegin1annesi- ayy bende hiç içemem şu yaşıma kadar belki tadına bakmışımdır 🤦🏻♀️ ama artk zoraki içmeye çalışıyorm limon falan sıkıyorm içine yoksa gitmiyo😂
Aslanannesiayse Gelecegin1annesi- rica ederim ne demek. Biraz erken başladı benim ilkinde 7.ayda başlamıştı sanırım bu çok saçlı doğacak;)
Gelecegin1annesi- Aslanannesiayse gelmeden başlıyorlar anneleri uyutmamaya ben çok uykusuzluk yaşıyorum yanmadan dolayı
A-F-B Gelecegin1annesi- doktoruna söyle eşinle konuşsun benimkilerde doktor hamur işi yeme demesine rağmen yesin nolcak diyorlar bide yedirmeye çalışıyolar keşke hamur işi de yararlı olsa😂
Mennu Gelecegin1annesi- maden suyu asit degil bir bazdir. Tabi ku sadesini içerseniz. Ustunde mineralli su yazanlardan. tam tersi potasyum magnezyum deposudur. Ve hamilelikte her gun 1 tane içilmesi bacak kramplarina kasilmalara iyi gelmektedir
Hasret_ Gelecegin1annesi- magnezyum o ben yurt dışındayım hastane de kadın doğum bölümünde su yerine soda koyarlar maden suyu yanı verirler
Sehermahsum7321 Gelecegin1annesi- mide yanmasına da çok iyi geliyor 35 haftamdaym mide yanmam çok var günde 2 tane içiyorum faydalıdır.
Umutcumunannesi benim bel kalca agrim başladı dedim doktoruma gunde 2 tane soda ic mutlaka dedi bende hic sevmiyorum ama mecbur içiyorum