Gelecegin1annesi- soda içmeyi doktorlar öneriyor, magnezyum açısından faydalı. Benim doktorum da günde 1 Tane içmelisin demişti. Ben bulantılardan dolayı içemiyordum, içine limon at ve mutlaka içmeye çalış dedi. Yani zararlı değil faydalı, eşiniz endişelenmesin :)