Babybump İkizler burcundan korkan bi ben değilmişim :D bizim de 7 haziranda doğum gözüküyor bakalım Mayıs sonu mu olur Haziran başı mı görücez insallah zamanında sağ salim sağlıklı bi şekilde gelir hepimizin miniskoları
ecemiko Babybump benim doğum günümde 6 Haziran dünyaya bir tane daha ikizler getireceğim aşırı mutluyum 😂😂😂 cinsiyetiniz nedir
Ozge20ulu 12 Haziran 🥰 normaldede hep yaz gelsin derdim kişi hiç sevmem bu sefer ayrı bi dua oldu ,sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize umarım 🙏
ecemiko Meva21 17+3 olduk bizde bugün gidiyoruz kontrole. 12+3 de erkeğe benziyor demişti 🐣inşallah bugün öğreniriz ❣️
Melikeclskn Kızlar benim eşimde ikizler burcu 🤦🏻♀️ Alışkınım yani bir ikizlerle yaşamaya 😁 Oğlumda belki eşimin doğum gününde doğabilir😁 iki tane ikizler erkeği olcak evimizde napıcaz bilmiyorum 😒😁