Kayabebekk Bende 24 haziran kizlar hayirlisiyla 😊😊😊 kizlar birde ayni olduklarimiz son adet tarihleriniz kac acaba
Umrannnshnn ecemiko 14+6 bugün kontrole gittim cinsiyetimizin kız olduğunu öğrendim 🥰☺️allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder inşallah🥰🥰
Meva21 ecemiko 17. Hafta canim 14. Hafta kiz dedi yarin tekrar gidicez inşallah daha net olur artik 😊 senin belli mi cinsiyet
nurayvaz54 Miababe ya aynı gün demek ki bizim bebecikler cinsiyet belli mi benim kız değişmezse tabi 🥰
ecemiko Meva21 17+3 olduk bizde bugün gidiyoruz kontrole. 12+3 de erkeğe benziyor demişti 🐣inşallah bugün öğreniriz ❣️
Mamienbaby Aslanannesiayse Bende istememistim ikizler burcunu olmasini ama yapcak bisey yok malesef 🤪