Nursekmen hiç birimiz tam olarak bilemeyiz tabi ki ama fikrimi söyleyeyim dış gebelik olsaydı keseyi rahim içinde görmezdi çünkü genelde tüpler de oluyor. Değerinin düşüklüğü önemli değil iki günde iki katı artması lazım ama senin ki maalesef artmamış kimyasal gibi görünüyor onda da zaten normal adet oluyorsun vücut kendi sonlandırıyor gebeliği ekstra hiç bir şeye gerek kalmıyor