Asil_Egem 3 4 gün sonra gitsen görürler ama bu seferde kalp atışı için çağırıyorlar onu bekliyorsun kalp atışıda 6 haftadan sonra gözüküyor ama benim doktorum 6+2 iken dinlemedi bilerek çocuğa iyi gelmiyormuş daha çok yeni olduğu için ama ekrandan görebiliyor kalp atışını o yüzden içim rahatlamıştı